Billede1

Kære Grundejere i Houstrup

Så er grenpladsen snart åben igen, og sikke en succes det var i foråret. Det myldrede til med mennesker, uden at der var kø.

Jeg vil gerne opfordre til at benytte denne chance til at få ryddet op på grenstakke og lavt hængende grene ud over vores fælles veje, og af egen erfaring ved jeg at tiden for at køre på grenpladsen på Houstrup vej 91 giver en besparelse der målbar. Inviter jeres familie til en arbejdsweekend og husk også at nyde vores dejlige område.

Mvh Bestyrelsen

(Skrevet af Morten Meedom

Grenaffald i sommerhusområderne

Som borger eller sommerhusejer i Varde Kommune kan du komme af med dit haveaffald på vores genbrugspladser. Derudover har vi grenpladser med åbent to gange om året i nogle af sommerhusområderne.

Grenpladser med begrænset åbningstid

I Blåvand, Houstrup og Henne By har vi åbent på grenpladserne to gange om året, hhv. forår (omkring påske) og efterår (omkring efterårsferien). Der er adgang døgnet rundt i perioden.

Åbningstider 2019

Fra lørdag den 6. april til søndag den 28. april (dvs. uge 15-17).

Fra lørdag den 5. oktober til søndag den 27. oktober (dvs. uge 41-43).

Den tidsbegrænsede grenplads ligger på adressen:

• Houstrup v. Houstrupvej 91