Webmaster: 26 15 77 73. -  

houstrup logo 1 kopi

Indkaldelse til generalforsamling Grundejerforeningen Houstrup

Skærtorsdag den 17. april 2025 kl. 10.00 på Restaurant Stausø, Klintingvej 204,

Stausø, 6854 Henne Stationsby

 


Husk – hvis I har forslag til Generalforsamlingen, skal de være skriftlige og være

Bestyrelsen i hænde senest 6 uger før afviklingen – onsdag den 05. marts 2025.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent, som godkender eventuelle fuldmagter.

2. Valg af stemmetællere.

3. Bestyrelsens beretning om foreningens virke siden sidste generalforsamling.

4. Regnskab 2024 - Godkendelse af regnskabet for 2024.

5. Budget 2025 – Godkendelse af budgettet for 2025.

6. Kontingent for 2026.

7. Henlæggelse til grundvandssænkning.

8. Bestyrelsens forslag. Bestyrelsen har et forslag:

9. Indkommende forslag. Bestyrelsen har ikke modtaget nogen forslag indenfor tidsfristen.

10. Valg til bestyrelsen og suppleanter til bestyrelsen.

11. Valg af revisor og revisorsuppleant.

12. Eventuelt.

Orientering om legepladsudvalgets virke siden sidste generalforsamling.

Orientering om Søudvalget overvejelser og de kommende opgaver.

Orientering om hvilke opgaver ”Sammenslutningen” arbejder med.

 

Bemærkninger til dagsordenen:

Ad.: punkt 1

Bestyrelsen foreslår Advokat Janne Thane Mikkelsen.

Ad.: punkt 4 og 5

Regnskab for 2024 og budget for 2025 er offentliggjort på foreningens hjemmesiden.

Ad.: punkt 6

Bestyrelsen foreslår at kontingentet stiger med kr. 250,00 til kr. 1750,00 pr år.

Ad.: punkt 8

Bestyrelsen har et forslag:

§5, stk. 1.

Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed og afholdes Skærtorsdag hvert år på et egent sted i
nærheden af foreningens område.
 

§ 5, stk. 3.

Indkaldelsen til generalforsamlingen skal ske med mindst 14 dages varsel ved e-mail til hvert enkelt
medlem og ved opslag på foreningens hjemmeside. Medlemmer med særlige behov kan, efter anmodning
få indkaldelsen med brevpost.
 

Foreslås ændret til:

§5, stk. 1.

Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed og afholdes hvert år inden udgangen af maj måned
på et egent sted i nærheden af foreningens område.
 

§ 5, stk. 3.

Indkaldelsen til generalforsamlingen skal ske med mindst 14 dages varsel ved opslag på foreningens
hjemmeside samt via e-mail til de medlemmer, som er tilmeldt foreningens nyhedsbrev. Medlemmer med
særlige behov kan, efter anmodning få indkaldelsen med brevpost.
 

Ad.: punkt 9

Bestyrelsen har ikke modtaget nogen forslag.

Ad.: punkt 10

På valg til bestyrelsen er:

Peter Kristensen, Britt Ølgaard og Martin Hedegaard, der alle modtager genvalg.

Der skal vælges to suppleanter til bestyrelsen.

Ad.: punkt 11

Folmer Pultz og Ida Damborg, der begge modtager genvalg.

Bestyrelsen:

Formand Peter Kristensen

Næstformand Britt Ølgaard

Kasserer Mia Stoltze

Sekretær Frants Bilde Kjeldsen

Bestyrelsesmedlem Martin Hedegaard

Kontakt: